Shutterstock 2102451463

Order Entry – efficientie en self service

  1. Cases
  2. De Order Entry – efficientie en self service

Henrieke is lid van het Order Entry team van een transportbedrijf dat zich bezighoudt met groepagetransport. De voornaamste verantwoordelijkheid van Henrieke is dat nieuwe mailberichten met transportaanvragen zo snel mogelijk omgezet worden tot nieuwe orders. Zonder orders kan er natuurlijk niet gepland worden.

Pim, de collega van Henrieke, is planner. Pim krijgt dagelijks veel belletjes van klanten met vragen over de status van een zending. Het beantwoorden van vragen is een tijdrovende bezigheid die hem afhoudt van zijn voornaamste taak: op een zo efficiënt mogelijke manier ritten inplannen.

Wat Henrieke en Pim beiden helpt, is een oplossing waarmee klanten zelf nieuwe orders in kunnen schieten en de status ervan ook zelf kunnen monitoren. Met behulp van Microsoft Power Platform en onze developers realiseren we dit en zorgen we ervoor dat het hele proces een stuk efficiënter wordt en veel minder foutgevoelig dankzij specifieke verplichte velden en controlechecks bij het invoeren van orders.

Het eindresultaat:

een efficiëntere manier van werken waardoor Henrieke en Pim meer tijd hebben om zich te richten op andere zaken.

Erik van Bueren

Erik van Bueren

Wil je een keer samen sparren?

Wil je snel meters maken, maar mis je kennis of capaciteit? Dan helpen we je graag met consultancy, training en ondersteuning.