Contactgegevens Service Desk

E-mail: service@eqgroup.nl
Telefoonnummer:+31 (0)85 4011 550

Een service call begint altijd met een e-mail. Per e-mail kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vragen aanmelden via service@eqgroup.nl.

Teamviewer
  • Zorgt u bij het aanmelden voor een duidelijke probleemomschrijving met een scenario wat de EQ consultant kan uitvoeren om het probleem volledig duidelijk te krijgen.
  • Als antwoord op deze e-mail krijgt u een meldingsnummer. Dit nummer is van belang voor vervolg communicatie.

Nadat u uw melding heeft gedaan aan de servicedesk zal een EQ consultant contact met u opnemen om samen een intake te doen van uw melding.

 

  • het probleem wordt samen met uw doorgenomen
  • de prioriteit van uw melding wordt bepaald
  • de responstijd wordt met u afgestemd

Het kan zijn dat er telefonisch contact opgenomen wordt om mee te kijken. Hiervoor zal de supportmedewerker vragen om het programma Teamviewer op te starten waardoor het mogelijk is om met u mee te kijken.

Klik op bovenstaande (teamviewer) button voor het overnemen van uw werkplek (en kies daarna voor uitvoeren).

Support

EQ - Service Desk

De EQ servicedesk is per e-mail bereikbaar. Om u snel en effectief te helpen ontvangt u een persoonlijke e-mailbox waaraan u uw vragen en wensen kunt richten. Een toegewezen EQ consultant zal vervolgens samen met u de prioriteit van de aanvraag bepalen. De prioriteit is tevens de responsetijd, zodat u altijd weet wanneer uw aanvraag wordt opgepakt.

EQ Now

Mocht er iets gebeuren waardoor uw dagelijkse proces stil komt te staan dan wilt u direct ondersteuning. En natuurlijk de ondersteuning die u nodig heeft om het probleem direct en adequaat op te lossen. Hiervoor bestaat een unieke service: EQ now. U ontvangt een direct telefoonnummer dat u kunt gebruiken voor calamiteiten. U wordt 24 uur per dag en 7 dagen per week in contact gebracht met de EQ consultant die uw probleem direct gaat oplossen.

Teamviewer

Klik hier voor direct support met een EQ consultant via Teamviewer.